14 lip 2015

Powitanie

Cześć i czołem !
Możliwe że zapewne mnie niektórzy znają ponieważ od prawie dwóch lat pisze opowiadania na blogspocie, ale ich główną tematyką jest anime Naruto lub blog na którym pisze co mi się przydarzyło itd.
Tym razem postanowiłam że spróbuje i myślę że może coś z tego wyjdzie napisać opowiadanie o Dramionie. Zdaje sobie sprawę że dużo jest o nich opowiadań i pewnie większość o takiej tematyce jak moja że wracają na ostatni rok, prefekci naczelni itd. Jednakże każde z tych opowiadań na swój sposób jest inne i wyjątkowe ponieważ każde jest pisane przez innego autora. Większość z tych opowiadań bardzo mi się podoba i dużo czytam. Możecie sprawdzić w zakładce po lewej. Blogi które czytam to nie tylko Dramione, ale w zakładce są te które głównie czytam i jestem na bieżąco z aktualnymi. Nie przedłużając po tym jak w skrócie powiedziałam o czym będzie mój blog  to pozostaje mi was zaprosić do prologu który pojawi się już niedługo. Pozdrawiam i przepraszam z góry za błędy ponieważ dobrze wiem ze one się na pewno pojawią. Do kolejnego posta.
Wiktoria Bugno

1 komentarz:

  1. Czekam niecierpliwie na rozdział w takim razie :)
    A ja Ciebie zapraszam na prolog mojego nowego Dramione:
    http://dramione-battle-scars.blogspot.com/
    Byłoby super jakbyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń